Music makes me loose control

Sitter i skolan, var tvungen att åka hit med älsklingen i morse så det blev ingen sovmorgon. Igår hade vi estetkväll med en massa uppträdanden. Alla var bra utom vi, sämstsämstsämst. Jag tycker det är sjukt pinsamt och vill inte spela ngt mer någonsin! Usch, men det går väl över hoppas jag. Alltså jag var alldeles för nervös så skakade järnet och då är det svårt att spela och sjunga, sen är det ju inte bara mitt fel att vi var dåliga.. Min sötnos var iaf jätteduktig och även en av mina klassmates är jag riktigt imponerad av :) super! Det är föresten rätt mkt i veckan så får se om jag hinner skriva så mycket.
Sen vill jag säga att jag älskar dig Stefan <3 du får mig att må bra!

/med kärlek mandyy


Kommentarer
Postat av: j

vem var det i klassen som var duktig då? :) såg ju inget ;o

2009-04-21 @ 18:07:03
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0