Please, leave a message

För några dagar sedan har jag fått 2 st sms som betydde väldigt mycket för mig, ett på ett negativt sätt och ett på ett positivt sätt eller egentligen båda på positiva sätt. I ett av meddelandena förstog jag hur mkt jag verkligen bryr mig om personen som skickade det och det var så fint skrivet att jag började gråta. I det nästa förstog jag att jag inte borde ha med personen i fråga att göra längre och det började jag också nästan gråta av. Men efter det visste jag att borde släppa hur det var och allt vi hade. Tack för det :) det var du som tog beslutet åt mig! Det jag egentligen försöker säga är att ett litet sms kan säga vem man är och hur mycket man bryr sig om en person..

/med kärlek mandyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0