Sola och bada med piña colada

Sitter här hos Linn och väntar på att gossip girl ska börja. Åkte hit igår efter hockeyn som färjestad vann :)! Igår kväll kollade vi mest tv och snackade, idag har vi sjungit singstar (vilket den gamla bilden nedan visar), lagat mat och legat ute en timma i solen och samtidigt youtubat en massa bra musik.

Detta påminde mig om veckans musiktips
Chris Cornell - Scream (at the top of your head)
lyssna, njut, kommentera

Snart kommer mamma och hämtar mig, vi ska ner till laxå och handla lite till onsdag då jag ska med min älskling och hans familj på kryssning. Det blir blommor till hans pappa som fyller år och lite buss-matsäck. Ikväll ska Linn och jag träna ihop vilket ska bli skitkul :D



/med somrig kärlek mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0