Sommar sommar sommar

Jag har grym sommarfeeling i kroppen :)! Igår hade jag boxercise på idrotten också, träningsvärk ala mandy. Gick ut till stallet igår på kvällen med älsklingen. Cyklade ner till laxå med honom idag och spelade lite basket. Vi körde först om att förloraren skulle bjuda på glass och sen dricka och det blev såklart jag, men jag lyckades vinna en halvtimmas massage vilket jag är mkt stolt över må jag säga! Köpte sedan våran glass, dricka och bakingredienser. Testade en ny dricka idag som smakade passionsfrukt med kolsyra, hett sommartips för att släcka törsten i den varma solen! Nu har vi bakat dumlemuffins till estetdagen på måndag och vi gjorde även en med turkiskpeppar i och ska senare uppdatera er om hur äcklig/god den var det återstår att se :) hihi. Jag var superbusig igår med, ååh så härligt.. Snart kommer mina älskade grannungar Filippa och Lovis hit och busar, äter godis och målar naglar. Vill föresten tipsa om knäckebrödsdansen på talang igår http://www.youtube.com/watch?v=yJKs5bYh-n4&translated=1 titta och njut, haha. Nej, so long flaggstång som Bert skulle säga!

/med kärlek mandy

Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh låter ju inte lite mysigt!:)

haha den där dansen var allt för rolig måste jag säga(a) haha.<3

2009-04-19 @ 15:47:54
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0