The voice of hiphop and rnb

Sitter och kollar på radio-/tvprogrammet vakna med the voice och det som är trist idag är att Jakob Öqvist, som är en av programledarna, har sin sista dag i showen idag. Anledningen till att han fick sparken var att han skulle utföra ett praktical joke som gick ut på att visa röven för ledningen. Detta uppskattades inte och han fick sparken. Jag är lite sur över det här eftersom enligt mig är Jakob en stor del av programmet. Men jag hoppas att han får en bra ersättare och jag vill gärna se mer av honom i ett annat program.
Sanna Bråding är med i programmet som vikarie också. Hon är en grymt härlig brud som har en skön attityd men jag stör mig lite på att hon får så mycket uppmärksamhet över att hon suttit i fängelse. Jag tycker inte det är något att prata om för det är ju igentligen inte mycket att vara stolt över. Annars så tycker jag hon är en sköning!

Anledningen till att jag sitter hemma och kollar tv är att jag har fått en jävla massa utslag över hela kroppen förmodligen pga. febern. Ska väl upp till vårdcentralen senare och kolla vad det är men mamma sa iaf att jag inte fick gå till skolan. Rätt skönt att vara hemma och vila upp sig dock. Jaja, kanske skriver ngt mer senare :)

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Sandra

krya på dig sötis :)

2009-04-01 @ 09:46:14
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0