Träna järnet bruden

Det är väldigt mkt i skolan just nu och även hemma med ridningen. Har tränat som satan denna vecka. Nerina lördag, söndag, måndag, onsdag. Basket med älsklingen måndag. Idrott i skolan tisdag som var sjukt jobbig. Boxercise med mamma torsdag, imorrn alltså + att jag ska rida efter det. Imorrn har jag svenska prov och uppspel på ensamble återstår att se hur det går. Nu ska jag lira lite gura. Slänger föresten in vårbilderna från 4 april promenaden nedan.



Det är de bilder jag har, men det var superhärligt. Lägger upp bilder från kryssningen ngn dag när jag har tid också.

/med kärlek mandy

Kommentarer
Postat av: Ida

Va mysigt att hitta tussilago! har inte gjort det än... Iofs har jag inte kollat efter det heller, men när man väl ser såna vet man att våren är här!

2009-04-16 @ 09:38:01
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0