Kärlek<3

Det är så jäkla konstigt men jag måste vara sjukt kär. När jag är ifrån honom saknar jag ihjäl mig och tänker på när jag ska träffa honom nästa gång. Det sägs att vi är som ett gift gammalt par och jag tycker det låter sött. Men det som håller oss ihop är att vi är så olika och att han verkligen, och då menar jag verkligen bryr sig om mig. Att bara känna närhet är det bland det finaste som finns, nej föresten att höra -jag älskar dig amanda, det är bland det finaste som finns.



Jag glömmer aldrig första gången han sa det till mig. Jag kände att han menade det. Samtidigt fick jag ett armband med ett hjärta på. Jag tar aldrig av det, det betyder så otroligt mycket för mig. HAN betyder så otroligt mycket för mig.

När vi var på den här kryssningen som bilderna är ifrån var det underbart! Jag älskar att vara med honom och hans familj lika så. Jag trivs med dom.



Vi träffas nästan varje dag och ljuspunkten på dagen kan vara att bara höra hans röst. Veta att han alltid finns där. Att somna på natten med någon som håller om en och innan man somnar få en godnattpuss.



Det jag egentligen ville få ur mig är. Ta vara på kärleken, den är underbar. Stefan är min och det är underbart! Jag älskar honom med hela mitt hjärta och jag har aldrig känt såhär tidigare.
JAG ÄR LYCKLIG!







Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är så glad för din skulle sötan! :D

2009-04-21 @ 19:49:32
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: felicia

ååhhh ni är så sjukt söta tillsammans , det är helt ofattbart så söta är ni! :D <3

2009-04-22 @ 09:35:14
URL: http://feliciasoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska bara veta hur glad jag är för din skull!! Ta vara på det. :) <3

2009-04-22 @ 16:54:07
Postat av: Nea

ojj de va från mig :D <3

2009-04-22 @ 16:54:59
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: mikaela

vad som händer då är att min pluttis åker hem :((((

2009-04-22 @ 21:29:28
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0