Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut

Åh, jag älskar solen och imorgon är det fredag vilket är underbart. Jag vill till min älskling och mysa sönder, fast dit ska jag på lördag. Imorrn ska jag leka med Nea och Mikaela. Det var jättelänge sen och ska bli superroligt :D!
Sitter och lockar håret nu lite för det är jobbigt att fixa sånt på morgonen. Utvecklingssamtalet gick bra och jag blev överraskat glad över vissa saker! Ingen sovmorgon imorrn pga. nationellt prov uppsats i engelska, suck..
Filippa och Lovis har varit här mestadels av kvällen och målat naglar och fikat kladdkaka. :)

/mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaaaaaaela

superdag kommer det bli:)

vissa slutar ju lite tidigare än andra så just nu ligger jag ute i solan med datorn och har det skönt (a) för att snart åka till nea:D haha, ses snart hjärtis<3

2009-04-24 @ 12:52:13
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0