We all have to loose sometimes

Hemma idag igen och jag har uppehållit mig med lite småsaker iallafall. Imorse när jag gick upp och skulle fixa frukost svimmade jag och vaknade upp på köksgolvet, det var rätt läskigt faktiskt, men sen mådde jag bättre. Har under dagen kollat klart på one tree hill säsong 6 och städat min spegelbyrå. Den är grymt fin tycker jag och ett av mina bästa köp eftersom den också är praktisk och inte bara sjukt snygg! Slänger in en bild på den här nedanför. Jag har precis tagit en skön dusch och tänkte nu gå och dricka lite te för min onda hals för att sedan slå mig till ro i soffan framför lite så ska det låta och lyxfällan.


Kommentarer
Postat av: Ida

Underbar rosa pall=)

2009-04-02 @ 21:24:47
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0