Återupplevd barndom

Var i Katrineholm nu i eftermiddag på en leksaksaffär eftersom vi skulle handla presenter åt Stefans kusin som fyller 2 år. Det är sjukt hur man blir som en liten unge när man kommer in i en leksaksbutik, eller iaf jag. Åh vad söt, den vill jag ha osv. Sedan tänker jag på vad jag hade när jag var liten och gick och tjatade om det och också hur mycket jag tjatade på mormor om att hon skulle köpa bokmärken och barbiedockor åt mig. Efter att jag sprungit runt där en stund bland pärlplattor, gosedjur och disneyfigurer hittade vi några passande paket som innehöll ett tesett, en my little pony (jag valde den och den blev rosa) och även några nallepuh-figurer. 



/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0