By the time i get to

Efter att ha ätit en mycket god taco och en promenad med vovvarna så har jag nu placerat mig i datorn framför sommarkrysset med en skål godis i famnen på min pojkvän :) det låter enligt mig som är ganska bra lördagskväll (dock tänkte jag skriva fredag, det är svårt med dagarna nu). På sommarkrysset har jag sett ett mycket imponerande Michael Jackson medly framfört av Darin. Jag gillar honom inte för 5öre egentligen men detta var snyggt gjort kan jag lova. Nu ska jag fortsätta med mitt mysande och önska alla mina läsare en bra kväll! Snuten i Hollywood II visas ju klockan nio.

/med kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä, hon är brunare än dig med!! haha(a)

Mmmmh taco! Jag kollade med sommarkrysset :D (a)

2009-08-08 @ 21:46:33
Postat av: mikaela

oj det var från mig (a)

2009-08-08 @ 21:47:09
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0