Crazy man what are you doin

Det kan väl inte ha undgått någon att den otroliga Usain Bolt slog världsrekord i 100meter igår med tiden 9.58. Unbelivable! Nu har det iallafall inte undgått någon. Jag får en så härlig känsla när något sådant här händer, adrenalinkick typ, sjukt coolt. Detta påminde mig också om mitt 800meters lopp en gång i tiden då jag lyckades ta en tredje plats. Och till er som känner mig så ljuger jag verkligen inte, jag kom trea. Sedan slängde jag medaljen i gräset och gick därifrån skrikande orden -det var fan inte värt det! Som tur var plockade min mormor upp den igen och gav mig vatten så om man tittar på min hylla hemma kan man bli lite full i skratt och minnas. Nu till en bild på självaste kungen Usain Bolt!



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: paulina

sv: Hahaha aa, jag tänkte ta det först men det blev beteendevetenskap på risbergska sen. ((: vad går du ? :*

2009-08-17 @ 16:28:39
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Josephine

ÅÅ vad kul :) då lägger jag till dej med. Inte för att jag använder bloglovin så mycket. Fattar de inte :O aha :P

2009-08-17 @ 18:38:13
URL: http://youlookyummie.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej det var skönt att höra :D

2009-08-17 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0