Don't bother i'll be fine

Jävla mensvärk säger jag bara! Vaknade vid 7 pga detta och kunde absolut inte somna om, alvedon fick jag gå ner och ta. Men nej, inte hjälpte det. Steff gick ner och skulle fixa en varm vetekudde jag kunde ha på magen så jag skulle somna om. Det fanns ingen, han kom upp med 2 pet-flaskor med varmvatten som var inlindade i en flisfilt. Mycket skönt! Tillslut fick jag även tvinga honom att ligga och nypa mig lite smått i armen för att överleda smärtan till något annat ställe. Vi slog sedan på 2 1/2 men och då lyckades jag äntligen somna om. För en timma sedan nu (vid halv 11) skulle Stefans pappa ha hjälp med något skit så självklart väckte han oss. Jag blir tokig på att sova här ibland för mina föräldrar skulle aldrig göra så. Det är en rätt stor skillnad på våra två familjer om man nu säger så. Dom har lite halft panik här över att han ska flytta hemifrån också. Men herregud man kan väl inte bo hemma tills man är 35 bast och har familj heller? Nu var det tydligen en farmor och en farfar här och därför borde jag komma i lite kläder och gå ner och äta frulle (frukost på närkingska). Det luktar nybakta bullar, mums! Kanske blir det till frukost istället. Höhö

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: paulina

haha, ja ananas är det godaste :P mumms!

2009-08-11 @ 11:39:34
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0