En katt bland hermelinerna

Jag ogillar verkligen katter. Det är inget jag kommit på nu utan det har jag vetat om i princip hela mitt liv. Men jag kom på det förut när vi skulle ge katterna mat. Kattmat luktar bajs rent ut sagt! Jag diskade skålarna och höll på att kräkas, uuuuh! Här hos Stefan har vi två katter Tusse och Sessan. Tusse går ganska bra med mig i och med att jag är rädd för katter så passar vi bra ihop. Han bryr sig inte så mycket, han sover, äter och är ute. Ibland vill han gosa och då puttar jag bara bort honom. Gillar inte att de är så påträngande! Sessan är värst. Hon stryker sig mot benen. Släpar in möss, råttor, fåglar och liknande för att endast tortera dem eller för att bloda, smutsa och fjädra ner i huset så man får städa. Ibland välter hon blommor och hänger i persienner också. Jag ska aldrig ha katt! Hund ska det vara annars kan det kvitta!

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: felicia

haha men det är ju bättre att fråga än att gå runt och undra ;) <3

2009-08-05 @ 09:14:33
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0