Food glorious food!

Vi testade nyss att göra en gryta av kött, morot och champinjoner. Eftersom såsen till detta blev lite tunn så tänkte vi smart att vi ska ju självklart ha i mjöl! Jo, tjena vilka klumpar det blev. Och alla som känner mig vet att jag inte är en av de bästa på att laga mat. Dock blir jag bättre men ändå. Tillslut när vi fått lite panik och även skrattat endel åt hur knäppa vi är så kom vi på att det kanske försvinner om man kokar upp såsen. Som tur var vad det precis det som hände! Maten lassas sedan upp på tallrikarna. Du smakar först, nej du, nej du! Jag smakade, shit vad gott. Stefan tittar konstigt på mig, smakar och håller med. Vi trodde vi skulle få slänga hela alltet och laga ny mat eller överleva på efterrätt men ack så bra vi är ibland! Tihihi, och jag vet att det blivit lite mycket om mat senaste tiden. Men alla gillar vi väl mat? Eller hur Mela :D?

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

jaaaaa, mums (a) alla älskar mat :D

jag tror jag kommer & äter hos er någon dag(a)

2009-08-04 @ 19:19:29
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0