Fullt upp nu

Nu ska jag ta mig en liten pyttestund vid datorn bl.a. för att skriva ett inlägg här. Jag har det ganska tufft i skolan just nu eftersom jag åker bort nästa vecka och tar igen det mesta som jag missar den här veckan. Så matte tar upp hela mina eftermiddagar kan man väl i princip säga och dessutom måste jag hinna rida varje dag också och umgås med min pojkvän som jag snart ska krypa ner i soffan hos. Idag har varit en bra skoldag då jag började 11 och slutade 1! Imorrn har jag stooora håltimmar som jag ska vara duktig att plugga på och sedan var en fika planerad med Emelie och Jessica eftersom Emelie fyllde 17år i tisdags, grattis igen! Hittade en massa bilder i mobilen som skulle ha laddats upp här på bloggen och tänkte ta mig tid att göra det någon dag också.

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0