Funny little world

Ännu en skoldag avklarad och denna dag gick det lite bättre att vara en ensam, stark, snygg kvinna :) haha. Det är faktiskt kul att träffa vissa vänner och prata med dom för det känns som evigheter sedan och de betyder mycket för mig! Sedan hade jag faktiskt glömt bort hur mycket jag hatar att åka buss med "småbarnen" från skolan bredvid eller åka buss överhuvud taget. Bakom mig sitter några ungar som precis börjat sjuan och stojar, skriker, kastar petflaskor, rullar ihop papper och använder som trattar för att skrika svordomar osvosvosv. Jag tänkte ärligt talat vända mig om och slå ungen som satt bakom mig på käften (så arg var jag). Dessutom sparkade jag iväg en av deras flaskor så långt jag kunde och då blev dom tysta i ungefär 3 sekunder. Snacka om glad jag blev när ungarna klev av bussen. Huh, dessutom behöves bussar bättre aircondition! '

/med kärlek mandyy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0