Got some pictures in my hand sayin if you know me can you tell me what i am

Jobbat idag så därför blev det inte mycket till inlägg innan detta. Hasselforskalaset var som sagt och jag har stått vid Wärldshuset och sålt korv och fika. Nu ikväll var det även räkfrossa som jag har hjälpt till att fixa med. 9-19. Hela 10 timmar jobb blev det och en hel hög med pengar :D jag är så överbetald men jag klagar inte, höhö! Dessutom går dom nog back på mig eftersom jag äter så mycket. Idag blev det 3 drickor, 2 korvar med bröd, en chokladboll och en stor tallrik köttfärssås och spagetti. Jag fick även en tröja med trycket "hela hasselfors tillsammans" på ryggen. Det hela såg rätt religiöst ut faktiskt. Blir något nytt att sova i kanske?

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0