If you stand up you gonna hit the ground

Allt löste sig :)! Vi åkte till Läppe och badade (eller rättare sagt jag badade) och solade. Super härligt, det är så det ska vara när det är sommar. Vi hade tagit deras golfcab dit och när vi sedan skulle åka hem vid tre så startade den självklart inte. Vi fick då gå och äta en varsin cola calippo och ta en minigolfrunda som jag förlorade. Sedan vid fem dök hans familj upp med startkablarna så bilvraket kunde starta :) nu är vi själva hemma. De andra skulle lägga i kräftburarna. Så vad händer ikväll?





Lite denna utomlandskänsla hade jag idag när vi låg där i solen och gassade. En liten bränna efter bikinin kunde också skymtas! Dessa bilder är från när vi var på Teneriffa. Nu taggar jag järnet till den 30 augusti och Rhodos med min älskling<3!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0