Looking from a window above

Dagen har varit bra! Det är skönt att vara ensam men min älskling i 4 hela dagar :). Det blev att fixa bloggen nu ikväll eftersom att när jag skulle göra det förut så somnade jag och när jag vakande var klockan mycket. Då drog vi och handlade och gick en promenad i det fina vädret! Till kvällsmat lyckades vi med en riktigt god måltid nämligen fläskfilé, crocetter (hur det nu stavas?) och bearnesås (som sagt är det svårt med alfabetet). Nu myser vi i soffan med godis och vattenmelon till filmen Generalens dotter. 

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh det låter ju inte lite gott :$ (a)

2009-08-02 @ 23:36:13
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0