Maniac

Jag har panik. Skolan börjar imorgon och jag är inte ett dugg redo. Jag behöver mera sommar. Men det har varit en bra sommar iaf men lite för dåligt väder. Dock tar vi igen det den 30 augusti då vi åker till Rhodos och solar, badar och semestrar helt enkelt. 2 dagar på hela sommarlovet har jag och min älskling varit utan varandra, 2 dagar. Det är sjukt hur kär jag är! Men nu blir det andra bullar när skolan börjar. Jag vill inte vara i skolan när inte min älskling är där :/ det är så ovärt! Har precis varit några kompissar till Steff här nu ikväll och det var trevligt. Har nyss kollat lite 2 and a half men och ska väl göra det snart igen. Jag kommer inte somna förens 1 inatt vilket gör morgondagen jobbig. Fast om jag är trött imorrn så ställer jag om dygnet till nästa dag så sitter nog uppe och kollar Paradise Hotel ikväll också. Föresten lyxar jag och får skjuts till skolan imorgon bitti. 8-10 går vi!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0