Rasta pasta

Imorse gick vi upp 12 :D äntligen kom min efterlängtade sovmorgon! Då blev det dusch, lägenhetsletande i örebro (tips tas tacksamt emot!) och en frukostbaguette med ost. Efter det lagade vi klart maten så då är det bara att äta när magen kurrar. Pastasallad blev det med ingredienserna tomat, gul paprika, gurka, ost, skinka och makaroner. Självklart ska vi ha dressing på sen också! Det var egentligen meningen att det skulle vara fint väder idag så att vi kunde åka på utflykt och sitta på en klippa och äta detta men så ska det såklart vara målnigt så vi äter hemma. Istället sitter jag och skriver i oväsendet av en el-gitarr. Eller oväsen nu ska jag inte vara sådan, det låter bra faktiskt :). Känner att jag borde göra något idag, men vad?!


dock såg våran pastasallad godare ut. bilden är från google

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

åhå gott :) sparade du lite pastasallad till mig :$?

2009-08-04 @ 13:16:30
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0