Save me i dont know myself

Åååh! Självklart ska vi bli väckta idag av Stefans lillebror. Jag får fan aldrig sova, är det inte hosta så är det någon som väcker en. Han skulle bara hämta en tvspelsdosa så det var ju tydligen mycket viktigt. Jag vill hem! Jag vill inte vara här, det är inte som hemma. Nu är Steff och jag osams också för att jag tydligen la någon spydig kommentar om att jag skulle åka och bada idag vare sig han ville eller inte. Jag menade ju fan inget illa, jag ville bara åka härifrån och ta det lite lugnt. Inte tänka på något och bara vila. Men, nehe? Så nu sitter jag här lämnad själv på rummet för att man tydligen inte 'orkar med' mig. Föresten fick jag testa en ny starkare hostmedicin igår med, den smakade ännu med bajs än den första. Trevligt! Jag vill hem!

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

i love you!

2009-08-06 @ 12:17:27
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0