Eat yourself up

Gårdagen spenderades i Göteborg, närmare bestämt på Liseberg. På vägen dit var det spöregn så man blev ju lite rädd men när vi väl var framme strålade solen hela jäkla dagen :) och gissa om jag var glad åt det?! Första åket blev självklart balder som traditionen säger. Mycket kill i magen och skratt blev det hela dagen. Åkte de flesta karuseller som var där och som de flesta också gör. För att bara nämna några kanonen, höjdskräcken, uppskjutet, hanghai, flumride, uppswinget och kållerado, närmare bestämt för att nämna alla. Jag fick äta mina fish and chips med vitlökssås, bli genomblöt eller snarare drunknat i flumride (såg ut som jag kissat på mig, och kändes föresten likadant) och haft skitkul ärligt talat med min familj och Stefan då såklart men han är inräknad i gänget numera :). Däremot borde jag vunnit lite godis!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0