det går bra nu

Det är mkt att göra, helkörigt! Därför är uppdateringen dålig.. Tänkte slänga in ngn rad iaf om att jag stannade kvar i skolan igår till ungefär 6 med Stefan i studion där han spelade in några låtar och mixade lite med dom :) var lite kul att se och höra faktiskt! Jag underhöll med "mat" höhö, det är alltid trevligt att hänga med honom. När jag kom hem var lilla grannflickan på 3 bast här och insisterade först på att få sina naglar målade och sedan åka med ut till stallet och mocka + fodra. Snäll som jag är ställde jag självklart upp för den sötnosen till unge :)! Imorgon är det äntligen fredag och ännu ett inlägg ska slängas in här, titta tillbaka då.


/med kärlek mandyy


Kommentarer
Postat av: felicia

vad sjukt fin blogg du hade!! :] kolla gärna in på min :)

2009-02-27 @ 11:06:38
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0