Ljuva barndom



Sitter här hos min vän emelie som vi också ser här på bilden bredvid mig, snyggast ever. Jag gillar hur min mamma klädde mig (lackjacka och flismössa med rosett) och hur emelies mamma lät sin dotter ha en sådan enormt vacker hockeyfrilla! Men nog kan man säga att vi är vänner alltid, har kännt henne 4dagar efter att jag föddes :) då föddes hon ju! Var oftast när vi var små men började sedan i olika skolor för att sedan hamna i samma klass från 7-9an. Nu går vi på olika skolor igen men träffas fortfarande, och jag tror nog faktiskt att vi alltid kommer att vara vänner och det är inte många man kan säga det om. Några av våra minnen är semester på västkusten, pulka, nattorientering, bad och en massa bus :D! Vi brevväxlade också även om vi bara bor fem minuter ifrån varandra och träffades jätteofta, jag kan garantera att dom breven är jäääävligt roliga att läsa... Nej nu ska väl vi fortsätta att äta vårat godis, prata och kanske kolla på ngn film. Sussar här inatt så får vi se vad som händer imorrn. Men vill tillsist nämna våran favoritsysselsättning som små -springa runt huset så många varv vi orkade! hahahaha :D

Säger bara vänner är livet! <3
/med kärlek mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0