tidsbrist

Vilken vecka :) hat haft så himla mkt att göra att jag inte haft tid att skriva här! I torsdags var jag och Emelie i örebro och shoppade, åt på la baguette och hade det allmänt mysigt. Sen på kvällen åkte jag till min kära mormor och gjorde henne sällskap och på fredagen bar det av till Linn där vi hade det lika kul som alltid :D! I lördags pallrade jag mig hemåt och då kom min Stefan hit. Saknat honom ngt grymt då han varit i norge i en vecka. Vi mös iaf hela dagen och på söndagen åkte vi med mamma och bror till en sjö där det kördes bil. Stefan körde in i en snövall med våran bil och jag retas helatiden med honom för det (A) haha, han skäms så.. Sen blev iaf jag sjuk :/ pisspiss, såg ut som en tjock kines i ansiktet kan jag säga. Men imorse såg det lite bättre ut så pallrade mig iväg till skolan efter att ha myst med söt så vi var sena som vanligt. Jag fick en ny låt som gitarrläxa också :) tears in heaven - eric clapton blev det, den är fin! Nu blir det tv, advokaterna.

/med kärlek mandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0