A french kiss in the chaos

Det finns fan inte ett skit att göra! Jag är depp pga av detta skitväder. Längtar med än någonsin till Grekland som ni kanske förstår. Idag åkte vi till mormor och morfar och fikade (jag körde är värt att tillägga) sen köpte vi en massa godis och hyrde den nya Wallanderfilmen Kuriren. Så det blir mysa järnet i kväll med familjen och Steff. Men han ingår i familjen :). Förut spelade vi uno med min bror. Jag vann de flesta gångerna och min bror förlorade alla. Han är en sånn sopa att det blir skitkul! Höhö, det är sånt man får roa sig med nu på dagarna. Nej, nu ska jag höra med min pojkvän om vi kan spela lite gitarr. Måste ju ha blivit något bättre när jag kommer tillbaka till skolan. I hope so!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0