And you jerk it out

För några timmar sedan började jag att säga att jag skulle fixa iordning mig för dagen/kvällen. Men icke sa nicke. Det går åt helvete helt enkelt för att jag är för slö! Nu hade jag ju tänkt att börja igen (för circus 15ggn?!) men fastnade istället här.. Ska seriöst ta tag i detta nu.

  1. Kamma håret till någon somhelst frisyr
  2. Platta håret
  3. Sminka mig
  4. Bestämma kläder
Detta borde igentligen stå i omvänd ordning men kläder är jobbigt. Har så mkt snyggt, nej. 


Tänkte satsa på röda läppar. Men jag vet inte. Man kan ju inte pussas så mkt då och det vill jag ju. Valet är svårt!
/med kärlek mandyy




Kommentarer
Postat av: sandra

pussas är för mesar ;)

hoppas du körde på läppstiftet ;)

2009-07-24 @ 23:56:47
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0