Beg for it

Nya Wallander (Kuriren) var sjukt bra! Den är sevärd kan jag gott lova, uj så spännande. Kollade nyss klart på Beck (Annonsmannen) som gick på tv. Den är så himla hemsk tycker jag. Usch för våldtäckter.. Jag blir upprörd över sådant, dock hade jag sett denna förut och tycker den är skithemsk ärligt talat. Nåja, kolla på Kuriren så fort ni får tid över är ett hett tips från mig innan jag tar natten. Den som väcker mig imorrn ligger lågt på min innelista (om jag nu har en sådan?) 

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: My [fotoblogg]

Sv: Ja kattungar är underbara!

2009-07-28 @ 01:02:19
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: josse

jag hade låst den, blir tokig :@

man ska inte få ha något ifred tydligen :(

2009-07-28 @ 01:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0