Did i go and killed the bottle

Det blev inge töreboda.. Vi tråkade järnet så då frågade Stefan om jag ville med till ikea och kolla på grejer till nya lägenheten (som vi förövrigt letar efter). Vi köpte inget men vet nu på ett ungefär vad som behövs. Vi skulle sedan in på Willys och handla dricka och choklad för vi var så sugna på det. När vi sedan kom ut i dörren tappar Steff drickan på min fot när han ska öppna den så den sprutar ner oss och en kille bredvid som såg riktigt sur ut. Jag kunde absolut inte hålla mig så istället för att be om ursäkt började jag asgarva. Han ville inte gå in och köpa en ny sen så vi fick åka hem törstiga :) och det såg också ut som om vi kissat på oss.

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0