Fire it up

Det blev en tur till Töreboda trots allt! Vi åkte först till Väringe där pappa skulle in på någon mc-affär. Jag mådde jättedåligt och hittade mig en stol att sitta på under tiden. Sedan åkte vi vidare till Töreboda som sagt och där hälsade vi på min moster och hennes familj som campar där med husvagn. Mitt i störtregnet och åskan/blixtarna satt vi och drack kaffe (jag drack juice) och åt muffins. Fyfan vilken skitväder det varit idag! Föresten höll jag på att halka omkull på tältduken :) klant! När vi kom hem gjorde vi oss mackor, för min del blev det en baguette med köttbullar och rödbetssallad, vilket var mycket mättande och gott!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0