Guys

Fasen vad irriterad jag blir på vissa killar. De tror verkligen de kan behandla tjejer hur som helst. Drygar järnet och ska visa vem som är coolast. Alltså herregud? Var det inte sådant man höll på med som liten? Och hur kan man som tjej falla för dessa killar som bara är ute efter sex.. Jag tycker synd om dem, fast de kanske är ute efter precis samma sak?! Utnyttja är fan bland det fulaste man kan göra. Enligt mig är dessa killar inte värda en spänn. Men som Magnus Uggla påstått i sin sång så finns det vackra flickor som kastar pärlor åt svin. Jag har på senare tid träffat många killar som håller på såhär. Hur häftigt är det att försöka få så många tjejer i säng som möjligt? Löjligt tycker jag! Oftast sker detta också när de är fulla för att de sedan ska skryta om det för sina vänner. Det är så jag fått höra allt detta och jag mår seriöst illa och blir förbannad. Lägg ner. Jag vill inte höra. Inte många andra heller. Det är inte coolt. Det låter bara illa. Och det är illa!

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

jo säger det samma, jävligt illa! :)

2009-07-11 @ 14:57:06
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

sv: åh men tack du söta :D den är dock inte färdig än men iaf!

och jag kan bara hålla med dig! fast det är väl dem det är synd om eftersom de inte har modet nog att vara sig själva... fegt kallas det.

2009-07-11 @ 18:37:12
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0