Nageltips

Eftersom det tydligen var efterlängtat av några så kommer en bild på naglar osv här nedan.



Nageln är klippt och filad i en ganska fyrkantig form och små "jack" har slipats bort. Först har jag lagt på ett genomskinligt lack för att få lite bättre hållbarhet på nageln och även få den andra färgen att hålla lite längre. Man kan även lägga på ett bastonfärgat lack i te.x. beiget eller ljusrosa. Sedan la jag en sned "fransk manikyr" i rött för att få nageln att se längre ut än vad den egentligen är. Efter det la jag på ännu ett genomskinligt lack för hållbarheten. Sist la jag på en stämpel med vita små blommor. Det är mest stämplar jag håller på att exprimentera med och tycker är roligast. De finns att beställa på bl.a. nagelbolaget.se och dom är verkligen att rekommendera. Dock kan man få sitta x-antal timmar innan det funkar eftersom det är ganska så svårt. Jag kan även tipsa om att viva la diva har många stämplar och "klistermärken" att piffa upp naglarna lite extra med. Hoppas du fått ut något av det här och säga gärna till om du vill ha dina naglar fixade!

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Sandra

du får ta och fixa mina snart :D dom börjar bli långa nu :D

2009-07-09 @ 22:07:57
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: Mirelle

Åh va fint! :D du får fixa mina naglar någon gång tycker jag :)

2009-07-12 @ 17:38:21
URL: http://miirelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0