Skogstur

Ikväll blev det en ridtur också :) jättemysigt faktiskt! Skrittade runt lite bara och det är väl bland det bästa som finns. Eller det är ganska härligt med en lång galopp i skogen med vinden susande i öronen och en massa tårar i ögonen. Det var länge sen nu kan jag säga :/ . Kollat på Lotta på Liseberg - vilket jag fortfarande tycker är B! Nu följer vi Becks Enslingen och fasen vad irriterad man blir på dessa jävla nyheter! Jämt är dom och alla filmer blir 2-3 timmar långa istället för 1,5 h.. Nej, ska kika klart på den och sen sussa. Imorrn är en jobbig dag känner jag på mig. Nervöst, huh, men det ska nog gå bra. Jag ber för det och tro mig det är något jag inte gör ofta!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0