Vad vill man läsa?

Har suttit och kikat lite på de här  "största bloggarna" eller de med flest läsare som t.ex. blondinbella, kissie och kenza. Det jag kommit fram till är att de skriver som de flesta andra och då anser i alla fall jag att det finns många bättre bloggar att läsa. Själv föredrar jag när man inte skriver om så jättemycket mode och festande utan mer om vardagen och om sina åsikter. Fast man vågar väl inte tycka vad som helst nu för tiden, det är säkert någon som kommer reagera på det här inlägget också. Men det är mina åsikter och jag accepterar om alla människor inte tycker likadant! Har också läst Josefin Crafoords blogg endel eftersom jag gillar hennes stil och attityd mot saker och ting. Däremot hade jag väntat mig lite mer men hon är väl mer en kändisbloggare och jag tycker hon är väldans söt som skriver mycket om sina barn. Tänkte kolla in Carolina Gynnings blogg någon dag om jag får tid också. Men nu till överskriften och den stora frågan -Vad vill man läsa eller se i en blogg? Mode, vardag, bilder, ja? Som avslut på detta inlägg kommer en bild på den snygga modeikonen och modellen Tyra Banks.



/med kärlek mandyy


Kommentarer
Postat av: S'

sv: jo jag föll för dom jag med :) rea och allt! meen min mamma är mindre glad eftersom att jag köpt allternativt fått hela 4 par skor den här veckan.. är väll uppe i 40 talet nu, minst! ;)

kan snart öppna skoaffär ;)

2009-07-25 @ 23:38:11
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0