Bara vanligt vatten

På kollot idag kom brandbilen och barnen + vi ledare fick ha en liten klädstaffett med alla brandmännens kläder. Mitt lag vann sjävlklart! Sedan blev vi nersprutade av brandslangen. Det blev också vattenkrig senare på eftermiddagen och det var några busungar som absolut skulle skvätta ner mig. När jag kom hem åkte jag direkt till vårdcentralen för att ta spruta mot livmoderhalscancer. Sen bar det av mot Revelnbadet :) det var sjukt skönt! Nu har jag lirat lite gitarr en stund eftersom att jag väntar på att min pojkvän ska bli klar med bilen och mamma med maten. Flintastek, mums.. Igår var det premiär av allsång på skansen och morden i midsommer så nu känns det äntligen som riktig sommar nu när också solen värmer & bränner. 
Sommarkänslan är på topp!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0