Busunge

Oj, 2 dagars för mycket pluggande och busande med min älskling. Nu ska uppdateras! Igår var det varmt och jag och söt mös med hallondricka och jordnötter under ett träd i en park någonstans i Hallsberg :). Efter det tog vi tåget hem vid 1 och åkte till ATG med pållen. Hon var lite bättre men ska tillbaka om 3veckor igen.. Hemma hade jag hets om att jag inte kunde matteprovet och låste in mig på toan för att tjura.

Idag hade jag matteprov 8-12 men blev klar halv 10 så jag hängde med älsk och åt, satt vid datorn och var med på hans lektion där vi kollade film :). Klockan 2 hade jag körsprov och det gick helt okey hoppas jag!
Nu i em har vi kollat heartbreak hotel (som är en mkt underhållande och rolig film) och sen har jag busat sönder älsk så han orkar snart inte med mig mer (A) tihihi. Imorrn går jag i skolan till 10 yey, tjingeling.

/mandyy

Kommentarer
Postat av: felicia

åh härlig skoldag du får imorgon! :)

2009-06-03 @ 14:42:47
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0