Dagsutflykt och nakenbad

Idag spelade vi först lite gitarr på morgonen och efter frukosten vid 12 tiden fick vi för oss att åka ut med cabben på utflykt. Så vi packade ner filt, handduk, uno-kortlek, tog på oss badkläder och Stefans mamma fixade en hel hög fika innan vi begav oss iväg. Vi åkte först till Marsjö fast där var vi inte sugna att bada även om vattnet var varmt. Därför åkte vi vidare till Lyttersta tror jag det hette. Där låg vi i solen och glassa, fikade bullar, mockarutor, kakor och pepsi och var även i och kände på vattnet men det var way too cold! Och typiskt nog när vi låg där och solade så kommer två brudar och näckar på bryggan. Mysigt, det är ju precis vad man vill se när man är med sin pojkvän och badar.. Vi kom tillslut fram till att det var två stycken blonda 94 som säkert ville ha uppmärksamhet men när vi skulle åka hem insåg vi att en av de hade körkort. Knäppt folk finns det iaf. Hemma spelade vi kubb och mös tills jag skulle med tåget hem. Nu sitter jag här och saknar min älskling. Vi är aldrig ifrån varandra men nu ska vi inte ses förens tisdag eftersom att jag jobbar. Men det är väl kanske bra att sakna varandra ibland..

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0