Midsommar

Idag är det faktiskt fint väder än så länge och jag hoppas att det håller i sig. Jag har fixat mig klart för länge sedan och har även en blomma i håret, fast den är ju fejk förstås.. Ska senare iväg till ngt ställe som heter Viala och fira. Jag trodde det var en strand men hade tydligen fel, haha. Igår kväll spelade hela Stefans familj uno i circus 2h och jag slutade 3a. Som sagt, otur i spel - tur i kärlek. Jag tror det stämmer :)

PS. En färsk undersökning visar att polacker kliar sig på snoppen 30 gånger i timmen. Och sover med handen innanför kalsongerna. Tänk på det när du äter jordgubbar. Glad midsommar! DS.

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: felicia

detsamma sötnos :)

2009-06-20 @ 02:37:28
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0