Trend?

Jag har kommit på en sak som irriterar mig lite smått. När de flesta jag känner håller på och skriver <3stefan (eller i detta fall sin egen pojkvän/flickväns namn) på msn eller liknande. Jag älskar min pojkvän och han vet det däremot behöver jag inte hålla på och skriva det på alla sidor som t.ex. bilddagboken, msn osv. Värre är det också när man lägger ut lååååånga texter circus varje dag om hur mkt man älskar personen etc. säg det direkt till honom/henne istället så slipper jag få veta för jag bryr mig inte ärligt talat, jag undrar om många andra gör det heller? Det är väl sött om man gör det någon gång men sedan tröttnar folk på att läsa skiten. Och sedan stör det mig när jag inte heter hjärta och min pojkväns namn framför eller bakom så frågar väldigt många om vi inte är tillsammans. Herregud klart vi är! Jag vill bara inte följa denna såkallade "trend". Dumt, älskar man någon säg det till personen! Det gör i alla fall jag :)

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: kajsa

håller med dig. Har varit tillsammans med min pojkvän i 2½ år, och han vet att jag älskar honom, så behöver inte skriva det överallt ;) höhö

2009-06-29 @ 20:38:13
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-30 @ 10:11:50
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: felicia

det är bra amanda, för jag håller med dig man behöver inte skriva ut det överallt för att man ska veta att man tycker om den personen !!

2009-07-04 @ 10:39:25
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0