Fredag den 13e

Och ingen otur hittills idag, däremot trillade jag i en trappa i veckan igen och skrapade upp handen, klant!

Jag är lite dålig på att blogga emellanåt.. Rätt mkt annat att göra ju, i onsdags var jag med söt och han köpte tv så vi glodde film hela kvällen och igår var jag med han igen fast då pluggade jag fysik, höhö. Men nu tror jag äntligen jag fattar den, fysik är rätt ovärt enligt mig så jag förstår inte logiken med det ämnet men idag sa det klick vilket var jävligt på tiden så man slipper ett ig kanske!

Idag har jag ridit en sväng :) nu ska jag snart kolla på lets dance och sen kolla film med mamma och Andreas, dom hade hyrt Patrik 1,5 så hoppas på att den är bra. Föresten slutade jag med godis, dricka, fika, saft ja, allt onyttigt i måndags. Det blir hårt ikväll må jag säga.
Min sötnos ringde mig förut också och sa att dom hade bokat biljett till mig så jag ska följa med hans familj på kryssning :) superskoj ska det bli!

Äj duschen väntar, tjing

Kommentarer
Postat av: sofie

sluta med godsaker? är du tokig? ;) . jag har ärligt talat försökt mig på det också, inte in grej ;)



fin blogg du fixat (:

2009-03-16 @ 14:16:29
URL: http://sofiieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0