im with you

Äntligen kom pappa hem idag efter 2 jävla månader i USA. Det var så man fick tårar i ögonen :). Han hade med sig en adidaskofta, en t-shirt och en liten, pluttig, assöt "väska" med marilyn monroe på.
Föresten fick jag VG på fysik provet, jag är sjukt stolt!
Vi hade ju spelning idag i kumlaby skola och det gick faktiskt rätt bra :) och det var skoj med. Sen när vi kom tillbaka och hade packat upp allt så fick vi reda på att de två sista lektionerna var inställda så då drog jag hem med bussen.

/med kärlek mandy

Kommentarer
Postat av: mikaela

skönt att han kom hem nu då!:)

jag saknar dig :o

2009-03-20 @ 14:02:12
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0