Några glada dagar i veckan med för lite bloggande

Bion var faktiskt jättebra och jag skrattade grymt mkt! En sevärd film kan jag säga, för lite eller kanske en väldig massa skratt är ju aldrig fel :). Vill iallafall tacka folket som var med, ni är härliga som tusan! Efter det åkte jag och min älskling hem till mig och eftersom han fyllde 19år på torsdagen öppnades det presenter på natten. Han fick ett silverarmband och en tavla som jag gjort själv och han verkade jättenöjd vilket var tur eftersom jag varit jättenervös :$ hihi.
Åkte iväg till skolan där allt sög typ, eller emsemblen var rolig då vi började med våran nya låt -my boy lollipop. Sång och gitarr blir det för min del och det ska bli skoj. Hem till Steffo och åt smörgåstårta sen och sussa där.
Imorse tog vi sovmorgon och åkte inte till skolan förens 12. Hans mamma och lillebror kom in med frukost på sängen också :) vilket var supergulligt. Nu ikväll har jag klippt mig och färgat håret. Det blev en liten förändring men jag tänkte lägga upp en bild imorgon så ni får se. Jag blev nöjd anyway.

Fredag -> veckans musiktips
idag blir det en låt som jag nyss fick skickad till mig av Jessica och den är grymt bra!
Kings Of Leon - Use somebody
lyssna, njut, kommentera.

Vill nu ytterligare en gång passa på att säga grattis till min älskling<3
här ska det kollas lets dance/så ska det låta. see ya

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: j

jo jättegulligt att de kom in och gjorde frukost på sängen ;) HAHAHAHHAHA x'D

2009-03-29 @ 15:32:39
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0