Partaj

Okey, nu ska jag skriva om helgen iaf.  I fredags kollade jag lets dance och tycker det var grymt kul att Magnus vann, även om Laila var duktig! Sen på lördagen var jag hos farmor några timmar och åkte sedan till Stefan där det var kalas med hans släkt. Det var första gången jag träffade dom men det gick bra och alla var så trevliga så :). På söndagen vaknade vi sent efter en natt med grym magont från min sida. Mamma och pappa hämtade oss och vi åkte hem till mig för mera kalas. Fick bara en massa pengar så nu är jag riiiiiiiiiiik :D höhö. Blev sjuk på eftermiddagen också och är det idag med. Feber, migrän, ont i halsen och ont i magen är inte direkt någon höjdare men jag pallrade mig till skolan ändå. Älsklingen åkte med mig hem idag med men vi har mest pluggat :/, nu kollar vi iaf tv - familjen annorlunda som går på 4an. En sak kan jag garantera, jag ska aldrig ha mer än 3 ungar! huh
Nej nu ska jag bli lite social :) jag hade ju föresten lovat en bild på mitt hår men det kommer senare i veckan för imorrn och onsdag har jag fullt upp så får se om det bloggas något då..


/med kärlek mandyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0