Cheap monday

Dagen har varit helt okey förutom en hemsk väckning av en ylande vovve som ville sova hos oss klockan 5 imorse :) så jag lät han krypa ner i täcket hos mig och Steff. Har förövrigt gjort allt i skolan som måndagar brukar innehålla en del av det är musikproduktion. Eftersom jag är klar med mitt så satt och pratade med Jenny i ett musikrum och det var mycket trevligt! Väl hemma tog jag med min pojkvän på promenad och jag själv red Nerina i mörkret. Nu kollas det Ullared och jag såg precis en intervju med en god vän till mig som varit där, man kan säga att han inte såg ut att passa in bland alla shoppinggalna tanter ;) haha



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - Livet som fodervärd

Hihi! :)

usch red också ut idag i mörkret, på en minst sagt pigg häst! tur att han är ganska snäll innerst inne ändå ;D

2009-11-23 @ 21:28:48
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0