Hungry heart

Min dröm är att kunna föra mig på scenen som en riktig artist. Höra publiken jubel och det ska vara för att det är jag som är på scenen. Strålkastare, band bakom mig, mikrofon framför mig, gitarr i handen och bara rocka järnet. I helgen ska jag försöka skriva en låt till mitt musikprojekt, tror dock inte att det kommer bli någon världshit precis, haha. Det skulle vara coolt att bli artist en dag, men ändå vet jag inte om jag skulle orka med. Det är bara de där små korta momenten som känns som en underbar evighet jag vill ha, inte resten. Jag vet att jag är lite smått konstigt men jag är väl antagligen trött och inspirerad av kvällens idol!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0