More crap

Det blev inge bloggande igår pga en stooooor anledning: jag och mamma krigade! Vi började bråka i bilen och då skrek hon på mig så jag blev så arg att jag hoppade ut i farten (inte alls likt mig) och gick hem. Hemma tog det väl 4timmar innan vi blev sams. That sucks! Jag hann inte med något annat än bråk. Och så glömde jag bort att äta så tuppade av 2ggr på kvällen :S. Imorse när jag fick i mig första maten sen dagen innan kl 11 så var det underbart! I skolan sen hade vi livräddningstest i badhuset och efter att jag gjort det svimmade jag igen.. Fick ligga ner på läktaren ett tag och fick en cola av min gulliga idrottslärare så jag skulle få i mig socker. The rest is history



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - Livet som fodervärd

usch då! hoppas det ordnar sig (både med mamman och svimmandet) och att du mår bättre nu :)

2009-11-20 @ 23:02:37
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0