Unbelieveable

Jag har städat hela Steff's rum. Dammsugit, dammat hyllor osv. Sedan skulle jag fixa iordning i vårat badrumsskåp (i badrummet alltså), när jag nästan var klar tänkte jag ta och damma ovanför skåpet. Jag ställer mig på toan för att nå och gissa vad som händer? Toalocket går sönder och jag ramlar ner i toaletten. Så nu kan jag lägga till: Ramlat ner i toalett på min klantighets lista. Som tur var skar jag mig inte. Och hans mamma kom upp i en hejdundrande fart så det hela blev rätt pinsamt :$. Jag måste sluta klanta till det jämt..
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahhaha amanda då, piiinsamt :$

2009-11-30 @ 18:08:26
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0