Dagen i korta drag med text och bild

Flera timmars monopol spelande har det blivit idag :) självklart lyckades jag vinna hela alltet med alla gator i princip. Stolt!

Som en paus i det hela hade familjen Schön investerat i att hämta thaimat - min favoritmat! Uhhh, så gott och fasen vad mätt jag är nu fortfarande några timma efter.



Men vid närmare eftertanke vet jag också att det står en nybakt äppelpaj där nere som borde få plats i min lilla mage. Eller vad tror ni?



Jag anser att jag förtjänar den eftersom jag har masserat min pojkvän i en halvtimme för en stund sedan. Rätt så sött för att vara jag faktiskt.



Nej, nu väntar guran på mig för lite spelande innan jag ska bänka mig framför antingen fotboll eller körslaget. Valet blir svårt..

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0